منحصر بفرد حسن یزدانی در ورزش ایران

اقتصاد ملی: حسن یزدانی با کسب سومین مدال طلای خود در رقابت‌های جهانی که شب گذشته با شکست دیوید تیلور به دست آمد، جمعا صاحب ۷ مدال جهان و المپیک شد و از این حیث در کنار جهان پهلوان تختی و حمید سوریان قرار گرفت.
منحصر بفرد حسن یزدانی در ورزش ایران
دیگران چه می خوانند:
به گزارش اقتصاد ملی:
حسن یزدانی یکی از نوابغ کشتی آزاد ایران می باشد بطوری که حسن یزدانی تا به حال در تمام مسابقات و تورنمنت های مختلف خوش درخشیده است و تجربه بالا رفتن از سکوهای (مسابقات آسیایی، مسابقات جهانی، مسابقات المپیک) را در کارنامه خود دارد، همچنین حسن یزدانی از کشتی گیران محبوب ایرانی است و این پهلوان تا به حال هیچ حاشیه ای نداشته و تمرکز وی تنها بر روی ورزش کشتی است. وی اعتقاد دارد که اگر برای هدفی با تمام وجود تلاش کنید حتما موفق می شوید و به آن هدف خواهید رسید.

حسن یزدانی با کسب سومین مدال طلای خود در رقابت‌های جهانی که شب گذشته با شکست دیوید تیلور به دست آمد، جمعا صاحب ۷ مدال جهان و المپیک شد و از این حیث در کنار جهان پهلوان تختی و حمید سوریان قرار گرفت.

حسن یزدانی با کسب سومین طلای جهان، جمعا صاحب هفتمین مدال جهان و المپیک شد و نامش در کنار جهان پهلوان تختی و حمید سوریان قرار گرفت و همچنین با کسب ۷ مدال در ۷ رویداد متوالی جهان و المپیک در ورزش ایران صاحب رکورد است.

حسن یزدانی  با کسب سومین مدال طلای خود در رقابت‌های جهانی که شب گذشته با شکست دیوید تیلور به دست آمد، جمعا صاحب ۷ مدال جهان و المپیک شد و از این حیث در کنار جهان پهلوان تختی و حمید سوریان قرار گرفت، هر چند همچنان عنوان پرافتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران در المپیک از آن غلامرضا تختی است.

در این میان حسن یزدانی از سال ۲۰۱۵ که در مسابقات جهانی لاس وگاس آمریکا موفق به کسب مدال برنز جهان شد تا شب گذشته که در مسابقات جهانی نروژ به مدال طلای جهان رسید، هر ساله به صورت متوالی در هر رویداد جهانی یا المپیک موفق به کسب مدال شده که از این بابت در کشتی و ورزش ایران رکورددار است.

منحصر بفرد حسن یزدانی در ورزش ایران

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟