​زندگی شخصی و خصوصی مریم امیر جلالی و همسرش +عکسهای جذاب و زیبا

اقتصاد ملی: مریم امیرجلالی (زاده ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های دهه ۸۰ خورشیدی می‌باشد. وی به عنوان خواننده با گروه موسیقی «بیان» نیز همکاری داشته‌است.
​زندگی شخصی و خصوصی مریم امیر جلالی و همسرش +عکسهای جذاب و زیبا
به گزارش اقتصاد ملی:

 به گزارش رصداقتصادی مریم امیرجلالی متولد 29 آذر 1326 در تهران، بازیگر است اشتباها او را همدانی و ملایری معرفی میکنند اما او اصالتا تهرانی و متولد بیمارستان ایران است، دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری بوده و چهار خواهر و برادر دارد، پدرش مرحومش بازنشسته ارتش بود.

شروع فعالیت هنری مریم امیرجلالی

دیگران چه می خوانند:

آشنایی او با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.از معروف ترین فیلم های او می توان خانه به دوش , چهار چرخ , ترش و شیرین و مادر زن سلام را نام برد

خانواده مریم امیرجلالی

چهارخواهر و چهار برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است. مریم امیرجلالی یک دختر به نام مهشید و دو نوه دارد و اصالتا آذری است.

ازدواج + دختر

اطلاعات زیدی از خانواده وی در دسترس نیست ولی او ازدواج کرده و دوتا دختر بنام های هدیه و کمند دارد (تایید نشده) که هر دو خارج از ایران ساکن هستند و همانجا زندگی میکنند، او در مصاحبه دیگر ی فقط به یک دختر خود اشاره کرده است که تنها یک دختر دارد. متاسفانه از شوهر ایشان اطلاعی در دست نیست و یک دختر و دو نوه به نامهای کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

خوانندگی و کنسرت

علاقه من به موسیقی بر کسی پوشیده نیست. من از دوران کودکی ام به این حرفه علاقمند بودم و همیشه دوست داشتم در بستری درست این هنر را دنبال کنم و خب مدتی قبل شرایط پرداختن به موسیقی برایم فراهم شد و به همین دلیل تصمیم گرفتم در راستای بازیگری به هنر موسیقی که همواره برای من در الویت قرار داشت بپردازم.وی تا کنون چندین کنسرت حضور داشته و رسما او را باید یک خواننده تمام عیار بدانیم.

​زندگی شخصی و خصوصی مریم امیر جلالی و همسرش +عکسهای جذاب و زیبا

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟