اقتصاد ملی: اعضای اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران ۶ بهمن ۹۷ با حضور در دفتر مرکزی دیجیکالا و به همراه مدیران این مجموعه از مرکز پردازش دانش بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملی: اعضای اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران ۶ بهمن ۹۷ با حضور در دفتر مرکزی دیجیکالا و به همراه مدیران این مجموعه از مرکز پردازش دانش بازدید کردند.
اعضای اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران ۶ بهمن ۹۷ با حضور در دفتر مرکزی دیجیکالا و به همراه مدیران این مجموعه از مرکز پردازش دانش بازدید کردند. بعد از خوشامدگویی و رفتن به سمت مرکز پردازش دانش، آقای سعید محمدی، مدیرعامل دیجیکالا، با ارائه فایلی در خصوص شکلگیری، مسیر رشد ۱۲ ساله این شرکت و ساز و کارهای آن به ویژه پلتفرم مارکتپٍلیس مهمانان را با فضای کاری دیجیکالا آشنا کردند. بعد از پرزنتیشن ۴۵ دقیقهای و پذیرایی، مهمانان به همراه آقای کاظمزاده، مدیر مرکز پردازش، از قسمتهای مختلف مرکز پردازش دانش بازدید کردند.
در طول مسیر بازدیدکنندگان از انبار ورودی و خروجی کالا بازدید کردند و به سوالات آنها در مورد نحوه چیدمان، بستهبندی، پردازش و ارسال کالاها پاسخ داده شد. مرحله بعد بازدید از کارخانه محتوا و آشنایی با فرآیندهای تولید محتوا در مرکز پردازش دیجیکالا بود. این بازدید با همراهی اعضای اتحادیه پوشاک به مرکز شهر به پایان رسید و مسیر بازگشت هم همراه با پرسش و پاسخهایی درباره فعالیتهای دیجیکالا بود.
دیجیکالا امیدوار است در این بازدیدها بتواند فضایی برای انتقال دو طرفه تجربهها میان صاحبان کسبوکارها و دریافت پیشنهادات برای بهبود روند فعالیتهای مجموعه دیجیکالا ایجاد کند.
در طول مسیر بازدیدکنندگان از انبار ورودی و خروجی کالا بازدید کردند و به سوالات آنها در مورد نحوه چیدمان، بستهبندی، پردازش و ارسال کالاها پاسخ داده شد. مرحله بعد بازدید از کارخانه محتوا و آشنایی با فرآیندهای تولید محتوا در مرکز پردازش دیجیکالا بود. این بازدید با همراهی اعضای اتحادیه پوشاک به مرکز شهر به پایان رسید و مسیر بازگشت هم همراه با پرسش و پاسخهایی درباره فعالیتهای دیجیکالا بود.
دیجیکالا امیدوار است در این بازدیدها بتواند فضایی برای انتقال دو طرفه تجربهها میان صاحبان کسبوکارها و دریافت پیشنهادات برای بهبود روند فعالیتهای مجموعه دیجیکالا ایجاد کند.
به گزارش شمانیوز، دیجیکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور، اینک در آستانهی دهمین سال فعالیت، با گسترهای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر ردهی سنی، برای کاربران خود «تجربهی لذتبخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند.در ديجي كالا«ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که دیجیکالا از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزههای تازهای را در فروش کالا و خدمات، به دایرهی فعالیت خود افزوده است.
0 دیدگاه