کویرنوردی آناهیتا درگاهی| بیوگرافی آناهیتا درگاهی

اقتصاد ملی: بیوگرافی آناهیتا درگاهی بازیگر نقاش و همسرش محمد پروین و ازدواج دوم با اشکان خطیبی با ناگفته های جزئیات زندگی اش را می خوانید.
کویرنوردی آناهیتا درگاهی| بیوگرافی آناهیتا درگاهی
به گزارش اقتصاد ملی:

آناهیتا درگاهی متولد 8 بهمن 1365 در تهران ، آناهیتا درگاهی هنرمند نقاش و بازیگر است. آناهیتا درگاهی فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر می باشد آناهیتا درگاهی فعالیت خود را با نقاشی شروع کرد آناهیتا درگاهی از 29 سالگی وارد بازیگری و تهیه کنندگی شد.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی و همسرش (اول و دوم) با عکس

دیگران چه می خوانند:

آناهیتا درگاهی از 7 سالگی با نقاشی
فعالیت خود را از 7 سالگی با تشویق پدرش نزد «عباس کاتوزیان» استاد شناخته شده نقاشی شروع کرد و تا 22 سالگی زمان فوت این استاد نزد او نقاشی را یاد گرفت.

برپایی نمایشگاه آناهیتا درگاهی
کم کم در عرصه نقاشی دیده شد تا اینکه با برگزاری نمایشگاه های متعدد در «کاخ دیواران» ، «گالری سیحون» ، «موز کاخ سفید» و «جم آرت» دبی به شهرت رسید.

آخرین نمایشگاه وی بنام «فصل من کجاست» از 18 تا 29 آبان 1397 در گالری آریانا برگزار شد ، ایشان همچنین تجربه طراحی پوسترهای زیادی را برعهده داشت.

بیوگرافی آناهیتا درگاهی 

ازدواج اول
آناهیتا درگاهی در سال 1393 وقتی 28 ساله بود با محمد پروین (بازیکن سابق فوتبال) و پسر سلطان علی پروین (اسطوره باشگاه پرسپولیس) ازدواج کرد.

این زندگی اما دعوام چندانی نداشت و این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند.

شرکت در کلاس بازیگری و تئاتر آناهیتا درگاهی 

کار تئاتر کوچک کارگاهی را با میکائل شهرستانی شروع کرد سپس سال 1393 بعد به کارگاه بازیگری «آوا» رفت و با حسن معجونی تئاتر «سه خواهر» را کار کرد.

در ادامه به کلاس های بازیگری هومن سیدی رفت و سپس فعالیت اش را در کلاس فرزاد موتمن ادامه داد.

اخراج آناهیتا درگاهی از کلاس هومن سیدی

یادمه جلسه آخر کلاس، هومن سیدی من رو از کلاس بیرون رفت و گفت تو صبرت کمه و بازیگر باید صبرش زیاد باشد ، بعد از آن بود که به کلاس فرزاد موتمن رفتم.

آناهیتا درگاهی در جلوی دوربین

آناهیتا سال 1394 که 29 ساله بود در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی ؟» به کارگردانی فرزاد موتمن کنار چهره هایی چون فریبرز عرب نیا ، ژاله صامتی و آتیلا پسیانی اولین بار جلوی دوربین رفت.

ازدواج دوم آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی برای بار دوم در سال 1395 وقتی 29 ساله بود با اشکان خطیبی بازیگر 37 ساله که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود ازدواج کرد .

می گوید ما کم کم به هم علاقمند شدیم و آخرش اشکان دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

شهرت تا سرمایه گذاری آناهیتا درگاهی

در سال 1396 با فیلم «زرد» کنار بهرام رادان شاخته شد اما شهرت بازیگری اش یکسال بعد با حضور در سریال شبکه خانگی «ممنوعه» شروع شد.

ایشان سپس بعنوان تهیه کننده موزیک ویدیوی پرده آخر رضا کیانیان را عهده دارد بود و تجربه تهیه کنندگی کنسرت های آرین کشیشی را هم دارد.

آناهیتا درگاهی: شوهر روشنفکر دارم

من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم ، بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است.

اوقات فراغت آناهیتا درگاهی

اوقات فراغتم با اشکان فیلم می بینم ، سفر می رویم ، ورزش می کنیم و علاوه بر آنها نقاشی می کنم و حالا مدتی است درگیر بازیگری نیز شده ام.

حرف های زن و شوهری آناهیتا درگاهی

کلی حرف با او دارم و هر کاری که به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم دارد.اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد

شایعه طلاق آناهیتا درگاهی و اکان خطیبی
مدت های عدم حضور آناهیتا درگاهی کنار همسرش اشکان در محافل هنری شاعه جدایی و طلاق این دو را سر زبان ها انداخت ولی هنوز واکنشی رسمی نداشتند.

آناهیتا درگاهی طرفدار فمنیست

زن ملعبه نیست ، حضور زن در جهان هستی ، مقدس است و باید تا می توانیم این مفهوم را به جامعه گوشزد کنیم. من به احترام به زنی که بتواند در جامعه فعالیت داشته باشد و بتواند طوری زندگی کند که محتاج کسی نباشد ، معتقدم.

بازیگران مورد علاقه آناهیتا درگاهی

بازیگر مورد علاقه ام هدیه تهرانی در فیلم «قرمز» و لیلی حاتمی در فیلم «آب و آتش» هستند ، چرا که همیشه ساختار شکنی زنانه را دوست داشتم. در بین بازیگران خارجی عاشق بازی «متیو مک کانهی» و «مریل استریپ» هستم.

کار سینمایی آناهیتا درگاهی

● مرد بازنده – 1400

● جوجه تیغی – 1399

● راند چهارم – 1399

● نیلگون – 1398

● سینما شهر قصه – 1398

● چشم و گوش بسته – 1397

● قانون مورفی – 1397

● زرد – 1395

● آخرین بار کی سحر را دیدی؟ – 1394

آناهیتا درگاهی در شبکه خانگی 

● ساخت ایران 3 – 1401

● می‌ خواهم زنده بمانم – 1399

● خوب بد جلف رادیو اکتیو – 1399

● ممنوعه – 1397

آناهیتا درگاهی در تئاتر

نفرین قحطی ‌زدگان – 1398

وقتی خروس غلط می ‌خواند – 1397

کنسرت تئاتر ده سال تنهایی – 1397

در انتظار آدولف – 1396

سه خواهر – 1396

نمایشنامه ‌خوانی مدرسه شبانه – 1395

کویرنوردی آناهیتا درگاهی| بیوگرافی آناهیتا درگاهی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟