دختر سردار آزمون رونمایی شد |‌ ماجرای بچه دار شدن سردار آزمون چیست ؟

اقتصاد ملی: عکس دیده نشده از سردار آزمون در اینستاگرام غوغا کرد .
دختر سردار آزمون رونمایی شد |‌ ماجرای بچه دار شدن سردار آزمون چیست ؟
به گزارش اقتصاد ملی:
سردار آزمون در تیم های مختلف روسیه و ایران بازی کرده است سردار آزمون در ایران در سپاهان مشغول بازی بوده است . سردار آزمون در جدیدترین اردوی تیم ملی به دعوت کیروش به تیم ملحق شد. در ادامه ماجرای شایعه بچه دار شدن سردار آزمون را می خوانید . 

جزئیات جدید از داستان سردار آزمون و آلیا، دختر روس

خبرگزاری‌های روسی زبان، از جزئیات محکومیت ستاره ایرانی در دادگاه پرده برداشتند.
دادگاه محلی پریمورسکی در سن‌پترزبورگ روسیه، پدر بودن سردار آزمون را تایید کرد و اگر سردار نتواند با تست DNA و آزمایشات دیگر، دروغ بودن ادعای نامزد سابقش را تایید کند، مبلغ هنگفتی را خواهد پرداخت.

دیگران چه می خوانند:

از اوایل اکتبر سال گذشته، شایعاتی منتشر شد که خبر از وجود فرزند سردار آزمون می‌دادند و این ستاره ایرانی، درحالی که قراردادش با زنیت رو به اتمام بود، خبرگزاری‌های نزدیک به باشگاه ترجیح دادند خبر را رسماً منتشر نکنند. سردار آن روز‌ها به باشگاه‌های مختلفی لینک می‌شد و در نهایت، درحالی که پس از کش و قوس‌های فراوان، بایرلورکوزن را برای ادامه مسیر حرفه‌ای خود انتخاب کرد، با پایان نیم فصل حضور در آلمان، این خبر رسانه‌ای شد. 8 ماه سکوت خبری و حالا دوباره سردار آزمون به تیتر یک خبرگزاری‌های ورزشی این کشور تبدیل شده است. سردار محکوم به پرداخت مبلغی هنگفت برای تامین امرار معاش نامزد سابق و فرزندش شده و اگر پدر نبودنش را اثبات نکند، به زودی روال پرداخت مبلغ آغاز خواهد شد.

یادگار از دوران روبین کازان!

نامزد سابق سردار، آلیا، ادعا می‌کند زمانی که مهاجم ایرانی پیراهن روبین کازان را بر تن می‌کرد، با او آشنا و سپس صاحب دختر شده و حال پدر بودنش را انکار می‌کند. به همین سبب، آلیا شکایت خود را با همکاری وکیل باتجربه‌اش به دادگاه پریمورسکی برده و از آنجایی که سردار از دادن تست DNA و آزمایش‌های راستی آزمایی اجتناب کرده، در دادگاه محکوم شناخته شده است. به نظر می‌رسد پیچ و خم‌های زندگی شخصی سردار آزمون به زودی زندگی حرفه‌ای او را تحت تاثیر قرار دهد و مهاجم لورکوزن برای رد ادعای نامزد سابقش، مجبور به بازگشت به روسیه شود. سردار و آلیا که از سال 2018 یکدیگر را می‌شناسند، پس از اعلام بارداری آلیا در می 2021 از یکدیگر جدا شدند و سردار هرگونه ارتباط با نوزاد را انکار کرد. با وجود انکار سردار و شانه خالی کردن از زیر بار پرداخت مبلغ، ظاهراً آلیا مایل است ستاره ایرانی را به عنوان پدرِ دخترکش به جهان معرفی کند و در این راه می‌توانست با سردار به توافق برسد تا کار به دادگاه و اعلام خبر‌های رسمی نکشد. از قرار معلوم سردار تا پیش از این ماهانه 12 هزار روبل به آلیا پرداخت می‌کرده و همین مورد، باعث شده شبهاتی در رابطه با پدر بودنِ آزمون ایجاد شود.

از آلیا اصرار، از سردار انکار

سردار تا به حال واکنشی به این خبر نداشته و هرگونه شایعه را بی‌اساس می‌شمارد، اما ممکن است تبعات این کار، بسیار سنگین باشد. سردار در زمان حضورش در روسیه، زمانی که پیراهن زنیت را بر تن داشت، به دلیل زیاد بودن مشغله‌ها و پر بودن جدول زمان‌بندی‌هایش از رفتن به آزمایشگاه و دادن تست DNA خودداری کرد و همین بهانه، کار را برای آلیا و وکیلش در دادگاه ساده‌تر کرد. دادگاه در جلسه اولیه، طبق قوانین حکم به پرداخت 25 درصد از درآمد ماهانه را از جانب سردار به آلیا و فرزندش داده است که با توجه به مبلغ قرارداد سردار آزمون با لورکوزن، مبلغ هنگفتی به حساب می‌آید. مدیر برنامه‌ها و وکیل سردار آزمون که پس از شنیدن این خبر، حق را به موکلش داد، در این باره گفته است: «همه‌اش شایعه است. شایعاتی بی‌اساس که مشخص نیست برای چه منتشر می‌شوند! سردار در دادگاه حاضر خواهد شد؟ صد البته! همه باید در برابر قانون، پاسخگو باشند و موکل من هم از این اصل مستثنا نیست. اما با زهم تاکید می‌کنم همه این صحبت‌ها، شایعاتی بیش نیستند.»

پرداخت 25 درصد درصد از دستمزد ماهیانه

از طرف مقابل، وکیل آلیا، آندری دیمیتریف می‌گوید موکلش پس از اطلاع دادن وجود فرزند، فصد داشته با سردار کنار بیاید و زمانی که آزمون تصمیم به ترک روسیه، بدون توجه به دختر و نامزد سابقش گرفته، از راه قانونی برای احقاق حق خود تلاش کرده است. او به می‌گوید: «امیدواریم آزمون وظیفه پدر بودنش را بپذیرد و از پرداخت نفقه شانه خالی نکند. طبق قوانین خانواده موجود در کشور روسیه، پدر باید مبلغ 25 درصد از کل درآمدش را برای تامین امرار معاش فرزندش بپردازد. فرزندِ آلیا روز به روز بزرگتر شده، خرجش هم بیش‌تر می‌شود و اکنون در حالی که بیش از یک سال سن دارد، مبلغی که تا پیش از این توسط آزمون پرداخت می‌شده، از این به بعد کفافِ زندگی آلیا و دخترکش را نمی‌دهد!» در همان زمان، وکیل آلیا اعلام کرده بود به انتظار مشخص شدن مبلغ قرارداد آزمون با تیم جدیدش هستند و با اشاره به این که آتالانتا، یوونتوس، لیون و... شایعات اطراف آزمون برای انتخاب تیم جدیدش هستند، آلیا و وکیلش از مبلغ احتمالی پرداخت برای امرار معاش، مطلع بودند!

آلیا پدر بودنِ سردار را اثبات نکرده است

نامزد سابق سردار، با وجود این که علیه بازیکن ملی‌پوش کشورمان حکم گرفته، ادعایش را اثبات نکرده و هر لحظه امکان رسوا شدن او و وکیلش وجود دارد. دقیقاً به همان ترتیبی که احتمال اثبات ادعاهایشان هم هست. فقط کافی است سردار برای تست DNA به روسیه سفر کرده و اثبات کند پدرِ دختر هست یا نیست. او که به دلیل مشغله‌های زیاد، طبق گفته آلیا از حضور برای تست اثبات هویت سرباز زده، حالا مجبور است برای این کار به روسیه بازگردد و در دادگاه نیز حاضر شود. منابع خبری آلمانی زبان درحالی از مبلغ قرارداد آزمون با لورکوزن پرده برداشته‌اند که او سالیانه 2.8 میلیون یورو دریافت می‌کند و با حسابی سر انگشتی، دریافتی او معادل ماهیانه 240 هزار یوروست. 25 درصد از مبلغ دریافتی آزمون، باید برای امرار معاش فرزندش، به صورت ماهیانه به آلیا پرداخت شود که ارزش آن، از این پس نه 120 هزار روبل، بلکه 3.5 میلیون روبل در ماه است!


دختر سردار آزمون رونمایی شد |‌ ماجرای بچه دار شدن سردار آزمون چیست ؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟