زمان پخش فینال عصرجدید اعلام شد | معرفی فینالیست های عصرجدید

اقتصاد ملی: فینال فصل سوم مسابقه استعداد یابی «عصرجدید» شب عید قربان روی آنتن شبکه سه می‌رود.
زمان پخش فینال عصرجدید اعلام شد | معرفی فینالیست های عصرجدید
به گزارش اقتصاد ملی:

به گزارش شمانیوزفینال فصل سوم مسابقه استعداد یابی عصرجدید نیمه تیرماه ضبط و در شب عید سعید قربان مصادف با یکشنبه هجدهم خرداد از شبکه سه پخش می‌شود.

فینالیست‌های فصل سوم عصرجدید هفته گذشته طی دو برنامه و از طریق نظرسنجی مردمی انتخاب شدند. طبق آرای مخاطبان ؛ «ساینا شیخی»دررشته «دوبلاژ»، «احسان یاسین» و «علی طولابی» در رشته «خوانندگی»، «پهلوانک‌های ایران‌زمین»در رشته« ورزش زورخانه‌ای» ، ستیلا و آنیسا دررشته «آکروبات » و پیمان ابراهیمی در رشته «استندآپ کمدی» راهی مرحله فینال شدند.

دیگران چه می خوانند:

پس از پخش برنامه فینال، مخاطبان به مدت 72 ساعت فرصت دارند تا به نفر یا نفرات برگزیده خود رای بدهند. طبق برنامه ریزی انجام شده درشب عید غدیرخم و طی ویژه برنامه‌ای نفرات برگزیده فصل سوم «عصرجدید» معرفی خواهند شد.

برنامه «عصرجدید» با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی و با هیات داورانی متشکل از امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایون فر و ژاله صامتی تولید و روانه آنتن شد. این برنامه همزمان با شروع سال نو پخش خود را از شبکه سه آغاز کرد. گفته می‌شود این فصل از عصرجدید، آخرین فصلی است که با اجرا و تهیه احسان علیخانی تولید می‌شود.

زمان پخش فینال عصرجدید اعلام شد | معرفی فینالیست های عصرجدید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟