در علی بابا با حال خوش کار کنید

اقتصاد ملی: بزرگ‌ترین استارت‌آپ گردشگری که نه تنها نقشی موثر در اشتغالزایی، تغییر الگوهای سنتی و قدیمی قانون کار و … داشته و فرصت‌های شغلی بسیاری برای جوانان ایجاد کرده است، بلکه به دنبال توسعه فرهنگ کاری خود در فضای کسب و کار ایران است.
در علی بابا با حال خوش کار کنید
دیگران چه می خوانند:
به گزارش اقتصاد ملی: علی بابا به عنوان یکی از مطرح‌ترین فروشندگان بلیط قطار و رزرو بلیط هواپیما در ایران و با بیش از ۵۰۰ نیروی فعال، حرفه‌ای و متخصص که از بهترین دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند، یکی از بزرگ‌ترین کارآفرینان ایرانی در حوزه گردشگری و آی‌تی به حساب می‌آید.

نکته قابل توجه در مورد علی بابا  این است که علاوه بر توجه ویژه به فرهنگ سازمانی، توسعه فردی پرسنل و … به ایجاد حال خوش در محیط کار توجه دارد. به این ترتیب علی بابا  علاوه بر برگزاری سلسه همایش‌های راهبری، کارگاه‌های آموزشی و… برنامه‌های جانبی برای ایجاد حال خوش و افزایش صمیمیت بین پرسنل و شرکت برگزار می‌کند. برنامه‌هایی مانند لیگ فوتبال دستی، برگزاری سفرهای ایرانگردی به مناطق مختلف ایران، برگزاری برنامه‌های کوهنوردی و فتح قله‌‌های دماوند و …

علی بابا علاقمند است فرهنگ کاری خود را در جامعه کسب و کار ایران گسترش دهد تا شاهد افزایش بهره‌وری در کار و ایجاد محیط خوشایند برای پرسنل و مدیران باشیم.

همچنین علی بابا همواره پذیرای همکاری با دانش‌آموختگان و متخصصان حوزه برنامه‌نویسی یوده و علاقمندان به همکاری و استخدام در علی بابا می‌توانند رزومه خود را به صفحه فرصت‌های شغلی علی بابا  به آدرس jobs.alibaba.ir  ارسال کنند.

 

در علی بابا با حال خوش کار کنید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟