آنلاین تیکتینگ علی بابا؛ مسیری جدید برای پشتیبانی

اقتصاد ملی: علی بابا برای آنکه بتواند در تمام مراحل سفر همراه کاربران باشد، سوالاتشان را پاسخ بدهد و مشکلات احتمالی‌شان را حل کند، راه‌های ارتباطی متنوعی را پیشِ روی مسافران گذاشته است. تماس تلفنی، تماس واتساپی، پشتیبانی ایمیلی، اکانت پشتیبانی در اینستاگرام و توییتر راه‌های ارتباطی مرکز پشتیبانی با مشتریان است.
آنلاین تیکتینگ علی بابا؛ مسیری جدید برای پشتیبانی
دیگران چه می خوانند:
به گزارش اقتصاد ملی: امکان دیگری از علی بابا به نام «آنلاین تیکتینگ» هم در این سبد ارتباطی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های دسترسی شما به پشتیبانی علی بابا است..


آنلاین تیکتینگ علی بابا به درد چه کسانی می‌خورد؟


در روزهای پرسفر مثل نوروز، تعطیلات یا تابستان که بازار سفر داغ است، ممکن است بخواهید بدون آنکه با پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کنید، درخواستتان را مطرح کنید. در این مواقع می‌توانید به راحتی از آنلاین تیکتینگ علی بابا ، درخواست پشتیبانی خود را مطرح و پیگیری کنید.

حتی ممکن است از خارج از ایران بخواهید با پشتیبانی علی بابا ارتباط برقرار کنید و تماس تلفنی برایتان مقدور نیست. بنابراین اگر بخواهید به سرعت به درخواست‌هایی مثل تغییر نام و کدملی در بلیط، درخواست ویلچر، درخواست تغییر پرواز یا اقامت و چیزهایی از این دست رسیدگی شود، بهترین کار این است که از امکان آنلاین تیکتینگ علی بابا استفاده کنید.


استفاده از آنلاین تیکتینگ علی بابا ، مرحله به مرحله


راه و رسم استفاده از آنلاین تیکتینگ هم بسیار ساده است. اول از همه لازم است در حساب کاربری خود در وب‌سایت علی بابا وارد شوید. از قسمت بالا سمت چپ می‌توانید این کار را انجام دهید.



آنلاین تیکتینگ علی بابا؛ مسیری جدید برای پشتیبانی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟