کسب عنوان «خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی» توسط فولاد سفیددشت

اقتصاد ملی: برخورداری نیروی کار از خدمات بهداشتی ارائه شده در خانه های بهداشت کارگری، یکی از جلوه های عینی استقرار عدالت اجتماعی است و از آنجایی که واحدهای صنعتی نقش ویژه ای در حفظ و صیانت از سلامت کارگران ایفا می‌کنند، سازمان تامین اجتماعی، وزارت کار و وزارت بهداشت برای تمامی شرکتها در این خصوص فاکتورهایی را مورد سنجش قرار می دهد و پس از ارزیابی، بنگاههای اقتصادی برتر در این حوزه را معرفی می کند.
کسب عنوان «خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی» توسط فولاد سفیددشت
به گزارش اقتصاد ملی:

براین اساس، شورای مرکزی هماهنگی خدمات بهداشتی، شرکت فولاد سفیددشت را به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی انتخاب کرد. اقدامات پیشگیرانه، همکاری با ستاد کرونا و وزارت کار، انجام هزینه های لازم در حوزه سلامت و بهداشت و رعایت پروتکل ها در راستای مقابله با کرونا از طرف کارکنان شرکت موارد برجسته خانه بهداشت کارگری سفیددشت بود.

 

دیگران چه می خوانند:

تشکیلات خانه بهداشت با هدف تامین سلامت کارگران و اعضای خانواده آنها، ارتقای دانش بهداشتی و ایجاد رفتارهای مناسب بهداشتی در بین کارگران و سالم سازی محیط کار در کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و معادن انجام می شود. به طور کلی، خدمات پیش بینی شده در برنامه‌های این تشکل ها، انجام اقدامات لازم در جهت پیشگیری از بروز حوادث و بیماری های ناشی از کار، بیماریهای شایع بومی و کنترل آن در محیط کار، انجام کمکهای اولیه در حوادث شغلی و تشکیل پرونده بهداشتی برای کارگران و هماهنگی های لازم درخصوص انجام معاینات شغلی (قبل از استخدام، ادواری و اختصاصی) است. شرکت فولاد سفیددشت با عنایت به موارد فوق و انجام آنها در سطح عالی، موفق به کسب این موفقیت شد و به همین مناسبت لوح تقدیری در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس بود توسط وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرکت اهدا شد.

 

 

2

کسب عنوان «خانه بهداشت کارگری برتر در سطح ملی» توسط فولاد سفیددشت

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟