ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی در نظام بانکداری/ عملکرد قابل قبول موسسه اعتباری ملل در حوزه بانکداری الکترونیکی

اقتصاد ملی: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات الکترونیک بانک ها سبب می شود تا مردم برای انجام امور بانکی و مالی خود به شعب بانکی مراجعه نکنند و از سوی دیگر این اقدام نوعی کمک به ترویج خدمات دولت الکترونیک و بانکداری الکترونیکی خواهد شد.
ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی در نظام بانکداری/ عملکرد قابل قبول موسسه اعتباری ملل در حوزه بانکداری الکترونیکی
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملی:

عادل نجف زاده، نماینده مردم خوی و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شمانیوز، در رابطه با کیفیت ارائه خدماتی بانکی موسسه اعتبار ی ملل در ایام شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: موسسه اعتباری ملل در زمان شیوع ویروس کرونا، عملکرد قابل قبولی را در حوزه ارائه خدمات بانکی به صورت الکترونیک  ارایه نموده است.

 

دیگران چه می خوانند:

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از اقدامات موسسه اعتباری ملل را در حوزه ارائه تسهیلات مالی عنوان کرد و گفت: در ایام شیوع ویروس کرونا که برخی از مشاغل با مشکلات مالی مواجه بودند و گاهی برخی از مراکز تولیدی کوچک تعطیل می شدند، موسسه اعتباری ملل با ارائه تسهیلات بانکی به کمک این اقشار شتافت و همین موضوع سبب شد تا برخی از مشاغل و کسب و کارهای کوچک از تعطیلی نجات پیدا کنند.

 

نجف زاده از مسئولان موسسه اعتباری ملل خواست که این موسسه در سال جهش تولید به حمایت خود از مشاغل و کسب و کارهای آسیب پذیر که از کرونا تأثیر پذیرفته اند، ادامه دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از صاحبان مشاغل به دلیل رکود حاکم بر بازار نتوانسته اند اقساط بانکی خود را به موقع پرداخت کنند؛ لذا اقدام موسسه اعتباری ملل در تعویق دریافت اقساط بانکی به نوبه خود جای تقدیر دارد و این مسئله هم به جهش تولید کمک می کند و هم ذهنیت خوبی را نزد افکار عمومی به ارمغان خواهد آورد.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: این موسسه اعتباری با تأثیرپذیری از تجربیات مدیران خوش فکر آینده خوب و درخشانی خواهد داشت.


منبع: شمانیوز

 

ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی در نظام بانکداری/ عملکرد قابل قبول موسسه اعتباری ملل در حوزه بانکداری الکترونیکی

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟