داستان سریال نیسان آبی چیست؟

اقتصاد ملی: نیسان آبی نام تازه‌ترین سریال کمدی است که به کارگردان منوچهر هادی این روزها مراحل تولید را سپری می‌کند و به‌زودی روانه بازار می‌شود. سریالی که ترکیب متفاوتی از بازیگران کمدی و جدی را در خود جای داده و در فضایی متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر کشیده است؛ داستانی که به راحتی می‌توانید در جمع خانواده به تماشای آن بنشینید و یک دل سیر بخندید.
داستان سریال نیسان آبی چیست؟
دیگران چه می خوانند:
به گزارش اقتصاد ملی: نیسان آبی نام تازه‌ترین سریال کمدی فیلیمو است که به کارگردان منوچهر هادی این روزها مراحل تولید را سپری می‌کند و به‌زودی روانه بازار می‌شود. سریالی که ترکیب متفاوتی از بازیگران کمدی و جدی را در خود جای داده و در فضایی متفاوت یک داستان خانوادگی را به تصویر کشیده است؛ داستانی که به راحتی می‌توانید در جمع خانواده به تماشای آن بنشینید و یک دل سیر بخندید.


داستان سریال نیسان آبی چیست؟

می‌خواهید از داستان سریال نیسان آبی در فیلیمو سردربیاورید؟ پس باید بدانید که قصه این سریال، با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.


چرا باید نیسان آبی را ببینیم؟

پوستر رسمی سریال نیسان آبیحال خوب؛ این خلاصه‌ترین دلیلی است که می‌توان در این روزهای بمباران خبرهای بد و تلخ، برای تماشای سریالی از جنس نیسان آبی ارائه کرد. سریالی که بعد از مدت‌ها طنزی متفاوت را پیش روی مخاطبان شبکه نمایش خانگی قرار خواهد داد. نیسان آبی همچون بخشی از تجربه‌های سینمایی منوچهر هادی، مبتنی‌بر طنز موقعیت است و به همین دلیل کمتر شاهد شوخی‌های کلامی که بعضاً پاشنه آشیل آثار طنز در سال‌های اخیر بوده‌‌اند، در این مجموعه هستیم.

فارغ از جنس خاص کمدی، ترکیب بازیگران اصلی هم از برگ‌برنده‌های آن محسوب می‌شود، به‌خصوص حسین یاری که در این مجموعه به‌طور کامل از شمایل آشنای خود در دیگر آثار این سال‌هایش فاصله گرفته و اصلا دور از ذهن نیست که شما را هم در مواجهه اول‌،‌ شگفت‌زده کند.

داستان سریال نیسان آبی چیست؟

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟