توسعه و نوسازی شرکت چوب و کاغذ مازندران پیگیری میشود

مدیر عامل هلدینگ آینده پویا گفت: : بازسازی و نوسازی شرکت چوب و کاغذ مازندران در دستور کار قرار دارد و یکی از اولویتهای اصلی هلدینگ آینده پویا به شمار میآید
توسعه و نوسازی شرکت چوب و کاغذ مازندران پیگیری میشود
دیگران چه می خوانند:

به گزارش شماواقتصاد: دکتر افشار فتح الهی اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران از ابتدا و زمان احداث، نقش رهبری بازار کاغذ را در کشور هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت داشته است.

وی ادامه داد: تجهیزات این شرکت از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است و البته برای دارا بودن رهبری و سهم بازار مناسب باید بهروزرسانیهای الزم انجام شود.
مدیرعامل هلدینگ آینده پویا تاکید کرد: بازسازی و نوسازی این شرکت در دستور کار قرار دارد و یکی از اولویتهای اصلی هلدینگ آینده پویا به شمار می آید.
وی با بیان اینکه در راستای توسعه این شرکت دو سناریو طراحی شده است، ادامه داد: این برنامه ها در کمیته های هلدینگ در حال بررسی است و پس از تصویب نهایی عملیاتی خواهد شد.
دکتر فتح الهی با اشاره به این که این شرکت تنها تولیدکننده کاغذ بر مبنای چوب است، اظهار داشت: الیاف چوب، مقاومت کاغذ را بالا برده و کاغذ دست اول تولید میشود و از این رو رهبری بازار را دارا است.
وی با بیان اینکه برای دهه آینده شرکت برنامه های الزم پیش بینی شده تا این جایگاه همچنان حفظ شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته طرح خودکفایی تولید کاغذ کتب درسی با مشارکت این مجموعه به بهره برداری رسید.

توسعه و نوسازی شرکت چوب و کاغذ مازندران پیگیری میشود

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟