با شال سود سرمایه ام را روی سر گذاشتم

آیا می دانستید با شال و روسری به عنوان تاجر در سطح کشور مشغول به فعالیت شوید و فروش بالایی را تجربه کنید؟ من نیز در ابتدا این موضوع را باور نمی کردم تا اینکه توانستم با راهنمایی های یک مجموعه تجاری به عنوان تاجر این محصول در کشور مشغول به فعالیت شوم و حجم بالایی سفارش همراه با سود بالا ثیت کنم.
با شال سود سرمایه ام را روی سر گذاشتم

شال لمه شاین

از مشخصه های اصلی شال لمه شاین، درخشش و براقیت این نوع شالها است که آنها را بسیار شیک و جذاب می کند.

در واقع لمه رشته های براق به کار رفته در بافت پارچه این نوع شال است که عموما در ترکیب لمه با انواع پارچه هایی مثل نخی، حریر، ژاکارد و ابریشم نمای خاص و جلوه زیبایی برای آن ایجاد می کند.

دیگران چه می خوانند:

شال لمه شاین از لطافت خاصی برخوردار است که در تماس آن با موی سر آسیبی به آن نرسانده و به خوبی بر روی سر قرار می گیرد و استایل بسیار شیکی را ایجاد می کند.

نکته ای که هنگام خرید شال لمه شاین باید به آن توجه داشت این است که این نوع شال به دلیل لطافت خاص پارچه آن امکان نخ کش شدن دارد و لذا هنگام استفاده از آن باید دقت کافی را داشته باشید.

همانطور که پیش از این اشاره شد، به دلیل عرضه انواع مختلف شال لمه شاین در جنسهای متفاوت، تنوع این نوع شالها در بازار بسیار زیاد است.

 

شال اسلپ

تنوع در رنگبندی شال اسلپ و جنس خنک فوق العاده ی آن سبب شده تا محبوبیت زیادی در بین خانم ها داشته باشد.

این شال پارچه ای از نخ اسلپ بافته می شود که سبب شده تا در بافت آنها خط های موازی نخ ها به خوبی مشخص و دیده شود.

جنس این شال ها بسیار خنک بوده و به دلیل ضخامت پایینی که دارد، ایستایی بسیار خوبی روی سر خواهد داشت که با ریزش کمی همراه است.

لطافت و ظریف بودن این شال را زمانی که لمس کنید کاملا مشخص است و بخاطر همین جنس ظریفی که دارد ممکن است زود چروک شود.

با وجود این که شال اسلپ از پنبه خالص و الیاف طبیعی ساخته شده اما قیمت شال اسلپ در مراکز خرید و فروش آن بسیار مناسب است.

تولید کنندگان این محصول تمام تلاش خود را کرده اند تا با بهترین متریال و با بالاترین تنوع در رنگ و مدل آن را تولید کرده و به بازار ارائه دهند.

 

شال پلیسه مشکی

از جمله مشخصات شال پلیسه مشکی که با پارچه هایی با حالت پلیسه و در رنگ مشکی تهیه می شود، این است که به راحتی روی سر قرار می گیرد و کمتر سر می خورد.

با توجه به طرح پلیسه این مدل شالها، غالبا از پارچه های نخی برای تولید این نوع شال استفاده می شود و بیشتر تفاوت انواع شال پلیسه در طرح و نقش و رنگ پارچه انتخابی برای آنهاست.

بر این اساس و با توجه به اینکه هر نوع رنگ شال متناسب با رنگ پوست افراد انتخاب می شود، بهتر است تا حتماً به این نکته توجه شود که یک شال پلیسه مشکی بیشتر مناسب افرادی است که رنگ پوست آنها روشن است.

مشخصه مهم دیگر برای این شالها این است که با توجه به جنس آنها که اغلب نخی می باشد، بیشتر مناسب استفاده در فصول گرم سال هستند و با وجود رنگ تیره ای که دارند، بسیار خنک و سبک هستند.

مطلب فوق رپرتاژ می باشد و سایت ساخت برتر هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد

با شال سود سرمایه ام را روی سر گذاشتم

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟