با این لوازم وسعت آرزو هاتو زیاد کن

اگر آرزو هایی دارید و فکر می کنید دست نیافتنی هستند باید بگوییم هیچ یک از ارزو ها دست نیافتنی نیستند فقط شما در شرایط اشتباهی قرار دارید اگر میخواهید  شرایط و یا حوزه ی کاری خود را تغییر دهید لوازم معرفی شده در وب سایت را به شما پیشنهاد می دهیم مجموعه ما با تلاش فراوان ابزاری را که در این مدت فروش بالایی داشته اند معرفی کرده است.
با این لوازم وسعت آرزو هاتو زیاد کن

 جا قلمی

امروزه جامدادی ­ها به انواع مختلفی تقسیم بندی می­شوند و هدف از ساخت تمامی جا قلمی ها یک چیز است: حمل وسایل نوشتاری و نگارشی به ساده ­ترین و ایمن­­ ترین شکل ممکن به شکلی که استفاده از آن راحت باشدنمایشگاه هنر ایران: جا قلمی رومیزی خاتم کاری با دو جای قلم بهترین هدیه مدیریتی به شمار می آید.
جاقلمی یا جا خودکاری رومیزی خاتم کاری از سری محصولات کاربردی صنایع دستی خاتم است. جا قلمی دو تایی رومیزی خاتم کاری شده اصفهان می تواند هدیه ایی زیبا برای مدیران باشد.
تزئین میزهای تحریر و اداری با جاخودکاری رومیزی خاتم کاری شده جلوه زیباتری به فضای کاری شما خواهد داد.

محصولات خاتم کاری از دیرباز به دلیل هنر ارزشمندی که در آن‌ها به کار رفته است از هدایای نفیس شمرده می‌شدند. در سال‌های اخیر هدیه محصولات خاتم کاری مانند قلم دان، جعبه‌هایی برای جواهرات و دیگر اشیای قیمتی، آجیل و شیرین خوری بسیار مرسوم شده است.خاتم کاری نشان‌دهنده فرهنگ و هنر کشور ما است و خرید خاتم‌کاری به عنوان هدیه می‌تواند گامی مؤثر در شناساندن هنر خاتم‌کاری به دیگران و تشویق آنان به حمایت از هنرمندان باشد.

دیگران چه می خوانند:

جاکلیدی

 جاکلیدی ابزاری است که مدام در دست کیف یا جیب جا به جا می‌شود؛ بنابراین احتمال آلوده شدن آن خیلی زیاد است. جاکلیدی که از چرم ساخته می‌شود به راحتی شسته می‌شود. پرکاربرد بودن بودن این ابزار باعث می‌شود به دفعات در معرض آسیب یا ضربه قرار بگیرد. جاکلیدی های چرم بسیار مقاوم هستند و به راحتی دچار فرسودگی یا صدمه نمی شود.  در صورتی که جاکلیدی چرم شما به هر دلیلی آلوده شد تمیز کردن آن بسیار ساده است. کافی است چند قطره مایع ظرفشویی یا شامپو را در مقداری آب گرم بریزید و حل کنید. سپس یک پارچه نخی را در این محلول بزنید و روی جاکلیدی بکشید. به همین راحتی جاکلیدی چرم شما مانند روز اولش تمیز و براق می‌شود.
 جاکلیدی مثل هر ابزار دیگری می‌تواند وسیله ای برای ابراز علایق و سلایق شخصی شما باشد. جاکلیدی های اسپرت، رسمی، فانتزی و حتی لاکچری که هر کدام طرح متفاوتی دارد می‌تواند حامل یک پیام خاص باشد. با انتخاب مناسب هر جا کلیدی می‌توانید سلیقه خاص خودتان را به دیگران نشان دهید. اگر می‌خواهید به یک دوست صمیمی هدیه کوچکی بدهید انتخاب جاکلیدی چرم گزینه خوبی است. خیلی از شرکت‌های تولید کننده جاکلیدی، با توجه به سلیقه و سفارش شما جاکلیدی مخصوص شما را تولید می‌کنند. شما می‌توانید نام یا حرف اول اسم شخصی که می‌خواهید به او هدیه بدهید را سفارش دهید. این هدیه حتما دوست شما را غافلگیر خواهد کرد.

جعبه جادویی

قراردادن همه آرزوهایتان درون یک جعبه جادویی راهی است که از کائنات برای آنچه که می خواهید درخواست دهید، اطمینان می گیرد که متوجه دقیق سفارش شما شده و آن را به صورت یک سفارش کتبی و حتی مصور دریافت کرده است.

پس از آنکه جعبه را می بندید آرزوهایتان را در کائنات رها می کنید. این یعنی اطمینان دارید که محقق شده و بصوری آشکار خواهد شد و شما از این پس باید اقدامات موثر و مفید لازمه را آغاز کنید.
بستن جعبه راهی برای رها سازی مقاومت در برابر آنچه که می خواهید است.  تقریبا شبیه کاری که اقای ابراهام انجام دادم. او با انداختن عکس یک میز داخل جعبه جادویی، میزی را به کاینات سفارش دادم و سپس آن را فراموش کردم. (رها سازی مقاومت) و چند ماه بعد آن ظاهر شد. البته منظور از رها سازی فراموشی نیست. در قانون جذب همیشه تمرکز یک اصل است. اینجا با قرار دادن عکس میز در جعبه درواقع تمرکز را به جعبه معطوف می کنیم. و ما همچنان عامل تمرکز و اقدام را اینجا نیز حیاتی می دانیم.

 

با این لوازم وسعت آرزو هاتو زیاد کن

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟