توسعه کسب و کارم در حوزه کشمش مرا ثروتمند کرد

جای تعجبی ندارد که محصول به این کوچکی با توجه به خواص بسیاری که در خود گنجانده طرفداران بسیاری داشته باشد و طبیعتا فعالیت در این عرصه می تواند رمز رسیدن من به ثروت باشد، در ادامه پرطرفدار ترین محصولات این عرصه را به شما معرفی خواهیم کرد.
توسعه کسب و کارم در حوزه کشمش مرا ثروتمند کرد

 کشمش ایران

طبق آماری که داریم صادرات کشمش ایران به 80 کشور انجام می شود و صادرات کشمش به کشورهایی نظیر عراق و عمان و امارات خیلی رونق زیادی دارد، ایران در زمینه صادرات کالای کشاورزی در خیلی از حوزه ها نظیر خرما، پسته، انجیر خشک، زعفران رشد زیادی داشته اما برخلاف ان در صادرات انگور اصلاً موفقیتی نداشته و درصد پایینی از تولید انگور ما در بخش صادرات وارد شده است، کشور های حاشیه خلیج فارس هم با پاکستان مهم ترین کشورهای وارد کننده آن هستند. انگور تولید شده ایران به صورت تازه و خشک مصرف می شود که به بیش از 80 کشور دنیا صادر می شود، کشمش ایرانی هم که کیفیت بالایی دارد و رقیب پر توان برای کشور های بزرگ تولید کننده این محصول می باشد می تواند در صادرات رونق و حضور بیشتری داشته باشد و رقیب کشورهایی نظیر ترکیه و آمریکا باشد که با توجه به بحث بازاریابی بین المللی می توان با قدرت بیشتری در این بازار حضور پیدا کرد.

دیگران چه می خوانند:

کشمش پلو

کشمش یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین فرآورده های انگور می باشد. تولید و عرضه کشمش پلو تیزابی در بسته های 50، 100 و 300 گرمی توسط تولید کنندگان این محصول به شکل گسترده ای در کشور صورت می گیرد و شما می توانید به راحتی آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. در قدیم و به روش سنتی، خوشه های انگور را در محیطی دور از نور مستقیم آفتاب آویزان می کردند. در این روش رطوبت انگور از 75 درصد به 15 درصد می رسد و به این ترتیب محصول کشمش آماده مصرف می شود. در حال حاضر روش های دیگری به جز روش سنتی برای تهیه کشمش وجود دارد. یکی از این روش ها، استفاده از تیزاب برای تهیه کشمش می باشد. بسته بندی کشمش، اهمیت بسیاری در ماندگاری این محصول داشته و در صورت نگهداری کشمش در بسته بندی استاندارد، علاوه بر حفظ خواص این محصول غذایی، می توان به مدت بسیار طولانی تری از آن استفاده کرد.

کشمش ارومیه

خرید و فروش کشمش ارومیه تیزابی در بازار به سبب خواص بیشماری که دارد از رونق خوبی برخوردار است. کشمش های تیزابی تهیه شده از انگورهای بی دانه هستند که در طی مراحل خشک شدن با تیزاب آغشته شده، با دود گوگرد خشک می شوند و در نهایت به  رنگ سبزروشن  در می آیند. محلول تیزاب از ترکیب کردن روغن سبزه و آب با پتاسیم  به دست می آید. کشمش تیزابی فروش خوبی دارد و عوامل مختلفی در میزان این فروش دخیل اند. محلول تیزاب که  متمایل به سفید است دارای  خواص قلیایی برای خشک  نمودن  انگور به شکل سریع است و خراش هایی که تیزاب به روی انگور ایجاد می کنند موجب خشک شدن آن می شود. کشمش طبع گرمی دارد و برای تقویت کبد و قلب بسیار موثر بوده و این ماده مغذی در زندگی روزمره افراد بسیار استفاده می شود و اکثرا برای خرید مورد توجه است.

توسعه کسب و کارم در حوزه کشمش مرا ثروتمند کرد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟