اقتصاد ملی: مديرعامل شرکت بهپرداخت ملت به مناسبت فرارسيدن 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی؛ این روز را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش اقتصاد ملی: و به نقل از روابط عمومی شرکت بهپرداخت ملت، ۱۷ مه هر سال برابر با ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات است که هرساله توسط سازمان یونسکو جشن گرفته میشود و با موضوعات مختلفی به پاسداشت و بزرگداشت تمامی افراد، مؤسسات و فناوریهایی که به توسعه ارتباطات میان مردم جهان کمک کردهاند، میپردازد.
در همین راستا، شهریار خلیلی، مدیرعامل به پرداخت ملت، ضمن تبریک 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی در پیامی گفت: «روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاعرسانی است و نقش تعیینکنندهای در افزایش آگاهیهای آحاد جامعه، فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.»
خلیلی افزود: «بیشک این روز تداعیگر اهمیت و نقش روزافزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعههای مختلف تبدیل شده است.»
مدیرعامل به پرداخت ملت در ادامه خاطر نشان کرد: «روابط عمومی چرخهٔ اطلاعات مابین یک فرد یا سازمان با عموم مردم است. از این رو، اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است؛ بهگونهای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.»
خلیلی در پایان ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان این عرصه، ابراز امیدواری کرد؛ در سال جاری نقش روابط عمومی و ارتباطات در شبکه پرداخت کشور پررنگتر و موثرتر شود.
در همین راستا، شهریار خلیلی، مدیرعامل به پرداخت ملت، ضمن تبریک 27 اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی در پیامی گفت: «روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاعرسانی است و نقش تعیینکنندهای در افزایش آگاهیهای آحاد جامعه، فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.»
خلیلی افزود: «بیشک این روز تداعیگر اهمیت و نقش روزافزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعههای مختلف تبدیل شده است.»
مدیرعامل به پرداخت ملت در ادامه خاطر نشان کرد: «روابط عمومی چرخهٔ اطلاعات مابین یک فرد یا سازمان با عموم مردم است. از این رو، اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است؛ بهگونهای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.»
خلیلی در پایان ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان این عرصه، ابراز امیدواری کرد؛ در سال جاری نقش روابط عمومی و ارتباطات در شبکه پرداخت کشور پررنگتر و موثرتر شود.
0 دیدگاه