دیجی‌کالا مهر می‌خواهد پلتفرم آنلاین ایجاد شفافیت و اعتمادسازی برای امور خیریه باشد

اقتصاد ملی: دیجی‌کالا مهر به‌عنوان پلتفرم آنلاین واسط بین مردم و مؤسسات معتبر خیریه، می‌خواهد نه تنها در انجام این امور خیریه شفافیت ایجاد کند بلکه از این طریق بین نیاز و تأمین تعادل برقرار کند.
دیجی‌کالا مهر می‌خواهد پلتفرم آنلاین ایجاد شفافیت و اعتمادسازی برای امور خیریه باشد
دیگران چه می خوانند:
به گزارش اقتصاد ملی: دیجی‌کالا مهر به‌عنوان پلتفرم آنلاین واسط بین مردم و مؤسسات معتبر خیریه، می‌خواهد نه تنها در انجام این امور خیریه شفافیت ایجاد کند بلکه از این طریق بین نیاز و تأمین تعادل برقرار کند.

هرچند رویکردهای مختلفی در خصوص انجام کارهای خیریه وجود دارد، اما نمی‌توان این مسأله را نادیده گرفت که هرگاه عواطف انسانی مردم نسبت به مشکلاتی که در سطح اجتماع در جریان است جریحه‌دار شده و مردم مایل‌ بوده‌اند، با هزینه‌های هرچند کوچک برای حل آسیب‌های اجتماعی قدمی بردارند. با این‌ حال مساله اعتماد و شفافیت در این بین همیشه یکی از چالش‌های اصلی بوده است.

در همین راستا، دیجی‌کالا به‌تازگی پلتفرمی راه‌اندازی کرده که ادعا می‌کند با متصل کردن مردم به مؤسسات خیریه هدفش اعتمادسازی و ایجاد شفافیت است.

فرایند کمک‌های داوطلبانه در این پلتفرم نسبتا ساده است. کاربران می‌توانند با ورود به حساب دیجی‌کالا ی خود وارد دیجی‌کالا مهر شوند و از بین هفت حوزه تحصیل و سوادآموزی، سلامت و درمان، خدمات اجتماعی، کارآفرینی و اشتغال، محیط‌زیست و حیوانات، مذهبی و فرهنگ‌وهنر در این پلتفرم موسسه مورد نظرشان را انتخاب کنند.

سرپرست مسؤولیت‌های اجتماعی دیجی‌کالا معتقد است هزینه‌هایی که در این پلتفرم از سوی دیجی‌کالا خرج می‌شود، هزینه پردازش و ارسال کالا، حفظ زیرساخت‌ها و ایجاد فضایی شفاف است. او ادامه می‌دهد: «یعنی همکاری دیجی‌کالا  با مؤسسات نیکوکاری در صورتی شروع می‌شود و ادامه می‌یابد که این مؤسسات مجوز اولیه لازم را داشته باشند و در اعتبارسنجی نمره قابل قبولی از شفافیت مالی بگیرند تا وارد طرح شوند و کسی که به‌عنوان نیکوکار قصد ورود و مشارکت در این طرح را دارد، خیالش راحت باشد که کمک او تبدیل به سرویسی در جامعه خواهد شد.»

دیجی‌کالا مهر می‌خواهد پلتفرم آنلاین ایجاد شفافیت و اعتمادسازی برای امور خیریه باشد

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟