با خرید بلیط قطار از علی‌بابا، همسفر خودروی شخصی‌تان باشید

اقتصاد ملی: برای بسیاری از ما که سفر از محبوب‌ترین تفریح‌های زندگیمان است، قطار یک وسیله نقلیه عمومی امن، دوست‌داشتنی و البته نوستالژیک است.
با خرید بلیط قطار از علی‌بابا، همسفر خودروی شخصی‌تان باشید
دیگران چه می خوانند:
به گزارش اقتصاد ملی: علی‌بابا دارای تنوع زیاد و یا بهتر بگوییم کاملی از قطارهای مسافربری است که به مسافران امکان می‌دهد، بلیط هر قطاری که مدنظرشان است را به صورت اینترنتی خریداری کنند. به این ترتیب مسافران می‌توانند با مقایسه قیمت بلیط قطارهای مختلف مانند، فدک، سفیر، رجا، مهتاب سیر جم، نورالرضا، جوپار، ریل سریع کوثر و… و همچنین انتخاب دقیق زمان حرکت قطار، بلیط خود را رزرو کنند.

علی‌بابا  همچنین به مسافران این امکان را می‌دهد که بدون کوچکترین دردسری، برای انتقال خودروی شخصی خود بلیط قطار رزرو کنند. در حال حاضر، حمل خودرو با قطار در مسیرهای، تهران - اهواز، تهران - مشهد، تهران - تبریز، تبریز - مشهد، تهران - شیراز، اصفهان - بندرعباس، شیراز - مشهد، تهران - یزد، یزد - مشهد، تهران -کرمان، کرمان - زاهدان، کرمان - مشهد، تهران - بندرعباس و مشهد - بندرعباس امکان پذیر است و مسافران علی‌بابا  می‌توانند با خیال راحت، خودروی شخصی خود را با قطار به شهر مورد نظر منتقل کنند.

امکان استرداد وجه پرداختی بابت خرید اینترنتی بلیط قطار از دیگر خدمات علی‌بابا  به مسافران است.

در گذشته استرداد بلیط قطار از دغدغه‌های اصلی مسافران بود و حتی مسافرانی که بلیط را آنلاین می‌خریدند، برای استرداد وجه آن باید با در دست داشتن بلیط و مدارک به صورت حضوری به دفاتر فروش علی‌بابا  مراجعه می‌کردند؛ اما علی‌بابا با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، خدمت استرداد آنلاین بلیط قطار را به مسافران ارائه می‌دهد. به این ترتیب در صورتی که برنامه سفر شما تغییر کرد، لازم نیست نگران نباشید؛ چرا که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توانید، بلیط قطار را کنسل و وجه پرداختی را دریافت کنید.

پس همین حالا وارد وب سایت علی‌بابا  شوید و از میان انبوه قطارهای مسافربری، قطار مور نظر را انتخاب و برای خرید اینترنتی بلیط قطار اقدام کنید و یک سفر خوب و شیرین را با علی‌بابا تجربه کنید.

با خرید بلیط قطار از علی‌بابا، همسفر خودروی شخصی‌تان باشید

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟