برگزاری سمينار ایجاد اشتغال و كارآفرینی در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش

اقتصاد ملی: سمينار ایجاد اشتغال و كارآفرینی از ۲۲ دی ماه سال جاري در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش واقع در چهار راه پارک‌وی برگزار خواهد شد.
برگزاری سمينار ایجاد اشتغال و كارآفرینی در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش
به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ملی: ابرهیم شهباز مدیر روابط عمومی سمینار ایجادشتغال و کارآفرینی گفت امروزه اکثریت مردم به خصوص جوانان و فارغ‌التحصیلان به دنبال شغل مناسب و یا راه اندازی یک کسب‌وکار ایده‌آل هستند و از این رو انواع سمینارهای مرتبط با این دغدغه مردم، هر روز در حال برگزاری است. که البته اکثر این سمینارها صرفا و فقط ایجاد انگیزه برای کسب درآمد و ثروت است اما آیا واقعا بعد از این سمینارها ما می‌توانیم دارای یک کسب‌وکار خوب و یا ثروتمند شویم؟ قطعا نه و اگرهم موفق شویم یک به هزار خواهد بود، چرا که بعد از گذر چند روز آن شور و اشتیاق رفته رفته کمرنگ و یا ازبین میرود و فقط طی چند روز ما انگیزه‌ خواهیم داشت، که این مدت هم نسبت به هر فرد متفاوت است.
"سمینار ایجاد اشتغال و کارآفرینی” در تلاش است با استفاده از تجربه و دانش روز در زمینه موضوع فوق، روش‌های نوین انتخاب شغل و یا راه اندازی کسب‌وکار با حداقل سرمایه‌گذاری را به مخاطبین خود ارائه دهد.
این سمینار برای اولین بار در کشور درنظر دارد کنسرسیوم ایجاد اشتغال و کارآفرینی خود را با بیش از ۱۱ هزار فرصت شغلی در اکثر زمینه ها، راه اندازی نماید تا مخاطب در همین سمینار بتواند شغل موردنظر و یا کسب‌وکار خود را انتخاب و مشغول به کار شود.
یکی از چند ویژگی های این سمینار در این است که حتی افراد کم سواد و بدون تجربه نیز می‌توانند با گذراندن دوره های آموزشی فشرده در چند جلسه در هر حوزه که مدنظر داشته باشند مشغول به کار و یا کسب‌وکار خود را آغاز کنند.

در "سمینار ایجاد اشتغال وکارآفرینی” از سخنرانی سهیل خوش‌باطن نویسنده کتاب فرمول‌داماد‌بیل‌گیتس و مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای بازارشب و فروشگاه اینترنتی بازارشب، مدیر گروه تبلیغاتی سار‌مدیا(کارگذار و سرمایه گذارتبلیغاتی)درباره تغییر نگرش و ایجاد اشتغال و کسب‌وکار، کارآفرینی، ثروت سازی و راه‌های کسب درآمد و... استفاده خواهیم کرد.

مزیت رقابتی "سمینار ایجاد اشتغال و کارآفرینی" در این است که با توجه به تخصص مخاطب، شغل رسمی و استخدامی در اکثر زمینه های شغلی مانند خدماتی، فنی و مهندسی از مبتدی تا حرفه‌ای معرفی می‌نماید و حتی اگر متقاضی تخصصی هم نداشته باشد می‌تواند با شرکت در دوره‌های آموزشی توسط اساتید مجرب آموزش‌های لازم را فرابگیرد و پس از تکمیل دوره کوتاه مدت فرد متقاضی وارد شغل رسمی و موردنظر خود خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت  kardin.ir  مراجعه فرمایید.

برگزاری سمينار ایجاد اشتغال و كارآفرینی در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش



منبع:شمانیوز

دیگران چه می خوانند:

برگزاری سمينار ایجاد اشتغال و كارآفرینی در مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟