• پیام تبریک مجتبی آرین منش، قائم مقام مدیرعامل در امور فرهنگی و ارتباطات سایپا آذین به مناسبت نوروز 1403

    پیام تبریک مجتبی آرین منش، قائم مقام مدیرعامل در امور فرهنگی و ارتباطات سایپا آذین به مناسبت نوروز 1403

    نوروز با روزی نو می آید و ما همچنان امیدوار به فردایی بهتر، فردایی که همه ما امید به آن داریم آغاز فصل بهار با تغییر و دگرگونی طبیعت همراه باشد.سال نو با نسیم جان نواز بهاری ، دست عنایت خداست که دیگربار، دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما،به گذشته می‌پیوندد.

  • جوایز بزرگ و ویژه پلیس راهور فراجا در طرح تشویقی کاهش تصادفات

    جوایز بزرگ و ویژه پلیس راهور فراجا در طرح تشویقی کاهش تصادفات

    طرح ویژه پلیس راهور فراجا برای کاهش تصادفات در ۳ محور مواصلاتی تهران به کرج، قم و شمال از روز دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ به اجرا گذاشته می‌شود که دارای جوایز ارزنده و نفیسی همچون ماشین‌های شارژی بزرگ برای کودکان است. این جوایز از طرف پلیس راهور برای رانندگانی خواهد بود که پلاک‌شان توسط دوربین‌ها بدون خطا و جریمه ثبت می‌شود.

  • گام‌هایی موفق برای بهبود آینده‌ پرداخت الکترونیکی کشور

    گام‌هایی موفق برای بهبود آینده‌ پرداخت الکترونیکی کشور

    بزرگترین درگاه اینترنتی بانکی در ایران مربوط به بانک ملت است و جالب‌تر اینکه بانک ملت تمامی خدمات پرداخت اینترنتی خود را تحت نظر شرکت زیر مجموعه خود به نام شرکت «به پرداخت » ارائه می کند. به‌پرداخت ملت، از سال 1384 فعالیت خود را با هدف بهبود و ارائه ابزارهای نوین پرداخت در کشور آغاز کرد و تا به امروز توانسته با پوشش بیش از 850.000 پایانه فروش در سراسر کشور در این عرصه موفق عمل کرده و فناوری‌های جدید و کاربردی زیادی را به شبکه پرداخت و بانکی کشور اضافه کند.

  • اهداف دنبال‌شده در ۳ کمیته کارگروه؛ افزایش تاب‌آوری شهر تهران در برابر زلزله

    اهداف دنبال‌شده در ۳ کمیته کارگروه؛ افزایش تاب‌آوری شهر تهران در برابر زلزله

    زلزله شهر تهران امری قطعی و احتمالی ۱۰۰ درصدی است که برای کاهش خسارت‌های مالی و جانی آن در آینده، یک کارگروه افزایش تاب‌آوری شهر تهران در برابر زلزله با سه کمیته تشکیل شد و کار خود را آغاز کرد تا ظرف ۲ سال به فعالیت‌های اصلی و اجرایی برسد.

  • اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان/ توزیع 8 تن اقلام دارویی

    اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان/ توزیع 8 تن اقلام دارویی

    مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا با اشاره به دستور مدیرعامل محترم بانک ملی ایران در اجابت فرمایش رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور مبنی بر کمک به مردم مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، گفت: ۸ تن اقلام دارویی، ۳ تن مواد غذایی و ۲۵۰۰ باکس آب معدنی بزرگ بین مردم سیل زده توزیع شد.

تبلیغات متنی